Продавець Altair розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки. Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями. Порівняти можливості діючих пакетів
Не відповідають на дзвінки та повідомлення, ставлять статус товару "немає в наявності"
Покупець
Дуже погано
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Елена М.
Дуже погано
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Обходите стороной этот магазин!! Вам не отправят товар, потому что его нет в наличии! И ответят через 5 дней после покупки!!
Алина В.
Дуже погано
Угода на маркетплейсі Prom.ua
не відповідають в чаті і неможливо додзвонитися
Алина Г.
Відмінно
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Віталій Б.
Дуже погано
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Крісло Комп'ютерне Геймерське HUZARO Force 6.3 RGB, Замовив адресною доставкою, відпривили вчасно, але на якесь відділення, таке враження, що рандомно. Повідомив менеджера, чи хто він там (комунікація тільки в вайбері), благо - вчасно переадресували і не прийшлося за це платити. Але вишенькою на торті було те, що при отриманні виявилося - відправили не те крісло!!! Від отримання звісно відмовився, повідомив "менеджера" зробив фото, скинув на той вайбер, повідомлення переглянули... У відповідь - тиша! Думав, може запропонують якісь варіанти вирішення проблеми - нариклад: "вибачте, помилилися, відравимо потрібне" або "вибачте, можемо змінити ціну і отримайте те, що приїхало - модель схожа, але дешевша"... Взагалі - ЖОДНОГО СЛОВА! Клієнтоорінтовність на нулі! Як ітог - дитина не отримала вчасно подарунка. До речі - у цього продавця вже є подібний відгук, от же це вже система. Це мій відгук про роботу продавця щодо замовлення, висновок - НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Всім мирного неба і вдалих покупок!
Не відповідають на дзвінки та повідомлення, ставлять статус товару "немає в наявності"
Обходите стороной этот магазин!! Вам не отправят товар, потому что его нет в наличии! И ответят через 5 дней после покупки!!
не відповідають в чаті і неможливо додзвонитися
Крісло Комп'ютерне Геймерське HUZARO Force 6.3 RGB,
Замовив адресною доставкою, відпривили вчасно, але на якесь відділення, таке враження, що рандомно. Повідомив менеджера, чи хто він там (комунікація тільки в вайбері), благо - вчасно переадресували і не прийшлося за це платити. Але вишенькою на торті було те, що при отриманні виявилося - відправили не те крісло!!! Від отримання звісно відмовився, повідомив "менеджера" зробив фото, скинув на той вайбер, повідомлення переглянули... У відповідь - тиша! Думав, може запропонують якісь варіанти вирішення проблеми - нариклад: "вибачте, помилилися, відравимо потрібне" або "вибачте, можемо змінити ціну і отримайте те, що приїхало - модель схожа, але дешевша"... Взагалі - ЖОДНОГО СЛОВА! Клієнтоорінтовність на нулі! Як ітог - дитина не отримала вчасно подарунка.
До речі - у цього продавця вже є подібний відгук, от же це вже система.
Це мій відгук про роботу продавця щодо замовлення, висновок - НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Всім мирного неба і вдалих покупок!
Чудово